راهنمای کامل خرید من بسکت


خرید من بسکت به طور گسترده دغدغه کارفرمایانی است که در سایت های ساخت و ساز فعالیت می کنند.  به غیر از ساخت و ساز، آنها را می توان در تمام مناطقی که حمل و نقل کارگر یک چالش است، استفاده کرد. این تجهیزات در حمل و نقل ایمن کارگران مفید هستند. آنها در مکان هایی استفاده می شوند که کارگران نیاز به کار در ارتفاعی دارند و نردبان قابل دسترسی نیست. به عنوان مثال یک ساختمان بزرگ، حمل پرسنل میان دو کشتی و غیره.

مترادف های استفاده شده برای من بسکت در زمان خرید عبارتند از: سکوهای کار، قفس ایمنی، سبدهای حمل نفر، man basket و personal lift. در نتیجه با جستجوی هر کدام از این موارد می توانید برای یک خرید ایمن آماده شوید. این سبدها بسته به ارتفاعی که کارگران باید به آن برسند یا به جرثقیل یا لیفتراک متصل می شوند. فراموش نکنید که فقط اپراتورهایی مجاز به استفاده از سبدها هستند.

ویژگی های ساختاری یک من بسکت

زمان برنامه ریزی برای استعلام قیمت و خرید من بسکت باید به ساختار سبد حمل نفر دقت زیادی داشته باشد. سبدهای حمل پرسنل با ویژگی های زیر تولید می شوند:

  • دیواره یا ریل های جانبی دارند

برای ایمنی کارگران، سبدها شامل ریل های جانبی و دیواره های مستحکم هستند. این‌ موارد تضمین می ‌کنند که کارگران از سبدها نمی‌افتند، حتی اگر تاب خوردن در هوا را تجربه کنند.

  • درب های چرخشی دارند

درهای چرخشی برای دسترسی آسان تعبیه می شوند. کارگران می توانند به راحتی در حین کار از سبد پیاده و یا  سوار شوند. این امر کار را برای کارگران آسان تر می کند.

  •   پین های قفل دارند

این پین ها برای ایمنی سبدهای حمل نفر بسیار مهم هستند؛ زیرا آنها را به دستگاه بالابر قفل می کنند. اساسا نقش پین ها نگه داشتن سبدها در جای درست خود است.

  •  نقطه مهار قلاب دارند

زمان خرید من بسکت به این مورد توجه ویژه داشته باشید. آنها برای حمل متعادل سبدها استفاده می شوند. نقاط قلاب ۰۲ وزن سبدهای حمل نفر را به طور مساوی توزیع می کنند و بنابراین سبدها را متعادل نگه می دارد. این نقاط قلاب زمانی به کار می آیند که سبدها با کمک جرثقیل بلند شوند.

با توجه به همه این الزامان سانی گستر man basketهایی تولید می کند که در چند نوع وزن مختلف از تک نفره و ۴ نفره مورد استفاده خواهند بود. به این ترتیب اگر به کار سنگینی نیاز ندارید، می توانید سبد با ظرفیت کمتر را انتخاب کنید. اگر به کار سنگین تری نیاز دارید، سبد ۴ نفره برای شما مناسب است.

هدف از خرید من بسکت را مشخص کنید

برای یک خرید مطمئن باید بدانید که مزایای استفاده از سبد حمل نفر چیست؟ پس از ان به راحتی دلیل خرید خودتان را هم مشخص خواهید کرد. همه ما می دانیم که سبدهای حمل نفر به طور گسترده در صنایع نفت و پتروشیمی ، کارخانجات ، سایت های ساختمانی، سایت های معدن، در کارهای تمیز کردن شیشه ساختمان های بزرگ و غیره استفاده می شود. استفاده از آنها فواید زیادی دارد از جمله:

  •  کار را برای کارگران آسان می کند

حمل و نقل کارگران ایمن و سریع می شود. به جای استفاده از آسانسور موقت که ایمنی کارگران را به خطر می اندازد، سبدهای حمل پرسنل ابزاری عالی هستند. آنها نه تنها شما را حرفه ای جلوه می دهند، بلکه باعث ایجاد اعتماد به نفس در کارگران می شوند.

  • خرید من بسکت ایمنی را بالا می برند

در بسیاری از کشورها مانند ایران، دبی، قطر و سایر کشورهای خاورمیانه، استفاده از بالابرهای نامناسب غیرقانونی است. در نتیجه با خرید من بسکت از سانی گستر مطمئن خواهید بود تجهیزاتی را به دست می آورید که نه تنها بادوام هستند، بلکه با تمام قوانین ایمنی مطابقت دارند. ما تمام ویژگی ‌ها را برای ایمن نگه داشتن کارگران شما در حین انجام کارشان ارائه می‌ کنیم.

  • برای نجات پرسنل استفاده می شوند

از آنجایی که من بسکت ها دارای طراحی ایمن هستند، گاهی اوقات برای خدمات امداد و نجات نیز استفاده می شود. اغلب اوقات از آنها برای نجات افراد از یک ساختمان در حال سوختن و غیره استفاده می شود. این امر ثابت می کند که سبدهای حمل نفر می توانند برای طیف گسترده ای از مشاغل استفاده شوند. به این معنی که آنها تنها محدود به استفاده در مشاغل ساختمانی و غیره نیستند.

  •  جایگزین مناسبی برای دیگر تجهیزات هستند

همچنین جایگزین بسیار بهتری برای نردبان هستند. بالا رفتن از نردبان زمان می برد. اگر یک مجموعه صنعتی دارید، سبدهای حمل نفر می توانند برای شما بسیار مفید باشند.

با توجه به این مزیت ها می توانید نوع کارکرد و هدف خود را قبل از خرید من بسکت مشخص کرده و پس از آن به دنبال استعلام قیمت سبد حمل نفر باشید.

نکات مهم برای نگهداری پس از خرید من بسکت

مراقبت و نگهداری از سبد حمل نفر هم است زیرا خریدهای مکرر شما را حذف می کند. در واقع پس از بررسی این موارد نیاز به تعویض سبد حمل نفر کمتر خواهد شد. در این میان مهم است که توصیه های کتبی سازنده برای بازرسی، مراقبت و نگهداری سبد حمل پرسنل را به دقت رعایت کنید.

در این راستا باید بازرسی معمول شما کاملا برنامه ریزی شده باشد و در فواصل زمانی مشخص و توسط بازرسان واجد شرایط انجام شود. با این حال، بازرسی بصری هم توسط خدمه قبل از هر گونه انتقال انجام می شود.

پیشنهاد می کنیم پس از خرید من بسکت، مراقب موارد زیر باشید:

  • ساییدگی، خوردگی، ترک بر روی چارچوب، دیوارها، و دکل.
  • فرسودگی، نازک شدن و خراب شدن برچسب ها، طناب های توری.
  • تخریب بالشتک پایین به گونه ای که به جای پایه افقی صاف معمولی، به صورت زاویه ای قرار می گیرد.
  • عملکرد قفل قلاب و چفت.
  • اجزای شناور با آزمایش توانایی شناوری.
  • پاشیده شدن گریس و روغن (اینها به محض مشاهده باید پاک شوند).
  • قبل از نگهداری در جای خشک و دور از تابش مستقیم نور خورشید، مطمئن شوید که اجزا فاقد رطوبت بوده و قسمت متحرک به طور مرتب روغن کاری شده باشد.

در پایان روز، دفعات استفاده از سبد و همچنین نکات مهم نگهداری سبد حمل نفر را با دقت بررسی کنید. مهم است که از بازرسی ها سوابق خوبی تهیه شود تا بتوانید طول عمر سبد را تعیین کنید.

خرید من بسکت در سانی گستر

این نوع تجهیزات با استفاده صحیح، یکی از مهمترین و مفیدترین وسایل ایمنی در سکوهای نفت یا گاز، صنایع ساختمان سازی، کارخانجات، تاسیسات دریایی و غیره هستند. به همین خاطر امکان خرید من بسکت را در سانی گستر فراهم کرده ایم تا بسته به تعداد افرادی که می خواهید در آن قرار دهید به اندازه های مختلفی این تجهیزات دسترسی داشته باشید.

برای اطمینان از ایمنی کارگران، سبدها به ریل / دیوارهای ایمنی مجهز شده اند. آنها تضمین می کنند که کارگران در حین انجام وظایف خود از سبدها نیفتند. علاوه بر این، بسته به ظرفیت سبدهای حمل نفر، همه آنها دارای محدودیت وزنی خاصی هستند که باید به شدت رعایت شود.

سانی گستر سبدهای حمل نفر با کیفیتی تولید می کند که با تمام استانداردهای ایمنی بین المللی مطابقت دارد. ما در تمام محصولات خود از مواد ۱۰۰% برند استفاده می کنیم که محصولات را فوق العاده بادوام و قابل اعتماد می کند. همچنین طیف گسترده ای از من بسکت ها را داریم که بسته به نیاز خودتان می توانید از بین آنها، یک یا چند مورد را انتخاب کنید.

جهت مشاوره و اطلاع از قیمت ها با مشاوران ما در سانی گستر تماس بگیرید :
۰۲۱۸۸۷۴۹۸۶۵-۰۹۱۰۳۰۳۶۳۰۷-۰۲۱۲۲۶۲۱۸۳۰

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید